dimecres, 1 d’octubre del 2008

Sunflower, my symbol as a teacher


Us agrada la imatge? N'hi ha tantes de xules... A mi m'ha agradat aquesta perquè m'encanta el groc! És un gira-sol vist des de molt a prop. Al principi només l'he triat perquè m'agradaven els colors però ara que hi reflexiono una mica, penso que els girasols canvien segons l'hora del dia i començo a trobar alguna semblança amb el professor/a. Nosaltres també girem, canviem, modifiquem i variem la nostra manera d'ensenyar depenent dels alumnes que tenim.

2 comentaris:

sguilana ha dit...

M'encanta la imatge, Nuri!!!!!!!!!
sóc del club dels girasols també, i crec, vaja, he arribat a la conclusió com tu, que som gent flexible i ens adaptem a l'entorn...
que et sembla, com ens mimem? ;-)
ptns
sònia

Maria (English Teacher at Institut Montilivi in Girona) ha dit...

M'agrada molt la imatge que has triat. Tal com dius ens identifica molt bé perquè ens hem d'anar adaptant a les noves situacions i si no ho fem sembla com si quedéssim aïllats del que ens envolta.